ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор гімназії Олеся Терпай
РІЧНИЙ ПЛАН
ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Греблянської гімназії
на 2023-2024 навчальний рік
ВЕРЕСЕНЬ
Місячник основ безпеки життєдіяльності
,,Щоб не трапилось біди, пам’ятай про це завжди”
Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед підлітків; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.
Гасло: «За молодість і майбуття!За здоровий спосіб життя!».
№ п/п | Форми виховної діяльності | Зміст виховної діяльності (тема) | Ключова компетентність | Змістові лінії | Терміни проведення | Вікова категорія | Відповідальні за виконання | відмітка про виконання |
1 | Урочиста лінійка | День знань «Молодь- майбутнє України» https://naurok.com.ua/scenariy-den-znan-urochista-liniyka-328086.html https://sviato.top/stsenariy-urochystoi-liniyky-do-dnia-znan/ | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 01.09. | 1-9 класи | пед.-організатор, класні керівники | |
2 | Перший урок | Національно-патріотичного спрямування | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 1.09 | 1-9 класи | класні керівники | |
3 | У рамках проведення Всеукраїнського профілактичного заходу | «Урок із поліцейським» з інспектором ювенальної превенції відділення поліції. | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | за домовленістю | 5-9 класи | ЗДНВР, педагог-організатор | |
4 | Екологічна акція | Міжнародний день чистого повітря для блакитного неба(резолюція ООН) https://vseosvita.ua/library/miznarodnij-den-cistogo-povitra-dla-blakitnogo-neba-540399.html | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення особистості до доприроди | 7.09 | 1-9 класи | Класні керівники | |
5 | Класні виховні години | Про необхідність дотримання учнями Статуту гімназії | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 1 тиж | 1-9 класи | педагог-організатор, психолог | |
6 | Проведення рейдів | «Твій зовнішній вигляд», «Порядок у нашому класі», «Курінню – бій» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення до себе | 1тиж | 1-9 класи | педагог-організатор,психолог. кл.керівник | |
7 | Історичний годинник опору | «Україна: незламна,сильна, єдина!» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 3 тиж | 8-9 класи | вчитель історії пед.-організатор | |
8 | Тиждень знань Правил Дорожнього руху | Єдиний урок з Правил дорожнього руху та техніки безпеки під час освітнього процесу | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 11.09.-15.09. | 1-9 класи | ЗДНВР, класні керівники | |
9 | Всеукраїнська кампанія «Голуб миру» | ·Захід « Дзвін Миру» Годинаспілкування під гаслом“ Ми прагнемо миру!” · Конкурсдитячого малюнка під гаслом «Україна майбутнього» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 21.09 | 1-9 класи | пед.-організатор, кл.керівник, вихователі ГПД | |
10 | Віршований флешмоб | Віршований флешмоб « Мрії здійснюються, якщо мріяти українською» | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 25.09 | 1-6 класи | пед.-організатор, кл.керівники, | |
11 | Заходи з попередження жорстокості та насильства в учнівському середовищі( булігну) Інформаційний дайджест | Бесіди « Обережно – кібербулінг!» Перегляд відео на тему « Зупиніться! Моя історія про булінг та кібербулінг | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення до себе | вересень | 1-9 класи | пед.-організатор, класні керівники, психолог | |
12 | Заходи, щодо до 82-х роковин трагічних подій у Бабиному Яру | Історичний усний журнал «Немеркнуче світло людьких душ» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 28.09 | 1-9 класи | вчитель історії пед.-організатор | |
13 | УРОК-ДІАЛОГ З УКРАЇНОЮ | «Україна-країна незламних людей» https://www.youtube.com/watch?v=b8ssbp3IjVc https://www.youtube.com/watch?v=uRKvCPjl-KA | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | вересень | 9 клас | кл.керівник | |
14 | Акція до Всеукраїнського дня бібліотек | « Подаруй книгу бібліотеці!» | 30.09 | 1-9 класи | класні керівники | |||
15 | Загальношкільна учнівська конференція | «Мій лідерський стартап»- вибори Голови учнівського самоврядування. «Основні завдання діяльності учнівського самоврядування» ü Вибори активів класів та делегування представників класних колективів до Ради школи. ü вибори голови Ради школи ü планування роботи учнівського самоврядування ü | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до себе | протягоммісяця | 5-9 класи | кл.керівник пед.-організатор | |
16 | Інтелектуально-спортивний турнір | «Зарядка шкільними знаннями» До Олімпійського тижня ( за окремим планом) | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення до себе | вересень | 1-9 класи | пед.-організатор, вчителі фізкультури | |
17 | Засідання | Засідання комісій Учнівської ради | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Останній тиждень місяця | 5-9 класи | педагог-організатор | |
Тематика виховних бесід: | «Дорожньо-транспортний травматизм»; «Щоб здоров’я міцне мати, слід з дитинства про це дбати!» «Булінг: причини та наслідки»; «Здоров'я понад усе» | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення до себе | протягом місяця | 1-9 класи | кл.керівники | ||
Організація виховної діяльності | Поновити куточки національної символіки в класних кімнатах. Екскурсія школою для першокласників. Повторення правил поведінки в закладі під час уроків та перерв. Робота Ради профілактики правопорушень. Проведення рейду «Урок». Участь у Всеукраїнській акції «Лист пораненому». | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення до себе | протягом місяця | 1-9 класи | педагог-організатор |
ЖОВТЕНЬ
Місячник сприяння творчому розвитку особистості
«Я – творча особистість»
Мета:створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного ліцеїста; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально здібних ліцеїстів; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь через гуртки, секції тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
Гасло: «Можливо ти в цьому світі лише людина, проте для когось ти цілий світ».
№ п/п | Форми виховної діяльності | Зміст виховної діяльності (тема) | Ключо- ва компетентність | Змістові лінії | Терміни проведення | Вікова категорія | Відповідальні за виконання | відмітка про виконання |
1 | День працівників освіти | « Незламні!» Привітання педагогів«О педагог! Душа твоя прекрасна!» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 29.09. | 9 клас | пед.-організатор, кл.керівник, комісія « Прес-центр» | |
2 | Акція | « Не даруй букет вчителю- підтримай ЗСУ!» | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | 29.09. | 1-9 класи | ЗДНВР, пед.-організатор, кл.керівник | ||
3 | Ярмарка-продаж | «Купуй українське» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | жовтень | 5-9 класи | пед.-організатор, кл.керівник | |
4 | Захід із спортивними змаганнями Дня захисника України. | «Від козаків до кіборгів» | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 02.10 | 5-9класи | кл.керівник пед.-організатор, | |
5 | Спортивно-інтелектуальна забава | «Козацької слави вірні нащадки» | Ініціативність і підприємливість | Уміння вчитися впродовж життя | 02.10 | 8-9 класи | вчитель фізичної культури, педагог-організатор, кл. керівники | |
6 | Міжнародний день людей похилого віку. Бесіди | «Мудрі й багаті літами» | Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей | 02.10. | 1-5 класи | кл.керівник пед-організатор | ||
7 | Всесвітній день тварин. Акція | «Всесвітній урок доброти» | Уміння вчитися впродовж життя | |||||
8 | Тиждень реклами роботи гуртків | Конкурс презентацій «Моя майбутні професія» | Ініціативність і підприємливість | Уміння вчитися впродовж життя | 16.10.-20.10. | 1-9 класи | кл.керівник пед-організатор | |
9 | Благодійний проєкт | «Милосердя і доброта- людства два крила» https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-dobrota-i-miloserdya-275360.html | Соціальна та громадянська компетентності | Уміння вчитися впродовж життя | 23.10.-27.10. | 1-9 класи | кл.керівник, керівник гуртків | |
10 | Конкурс-виставка осінніх композицій | «Дари осені» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне до природи | жовтень | 5-9 класи | ЗДНВР, кл.керівник пед-організатор | |
11 | Історичний музей | Тематична зустріч до Дня захисника України «Навчаюсь. Дію. Захищаю» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | за домовленістю | 8-9 класи | ЗДНВР, Вчитель історії, кл.керівник пед-організатор, | |
12 | Інфоковід | Всесвітній день миття рук | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до себе | 16.10 | 1-9 класи | кл.керівник | |
13 | Інформаційний проєкт | Інтернет-безпека для дітей Розробка пам’ятки «Маркери булінгу» http://osvmarker.com.ua/novini-osviti/1681/ https://drive.google.com/file/d/1BO5YMZaQshwv1cpSQiwioTDcV3h1DJqH/view https://www.youtube.com/watch?v=espwzDTLVkE | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення до себе | 10-20.10 | 1-9 класи | ЗДНВР, вч. інформатики | |
14 | Конкурс | «Галерея кімнатних рослин» (внутрішнє озеленення) | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 23.10. – 27.10. | 5-9 класи | пед.-організатор, вчитель біології | |
15 | День української писемності та мови | - Челендж "Плекаймо в серці рідне слово!» - Рідіодиктант національної єдності | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 27.10 | 9 класи | пед.-організатор, вчитель укр. мови | |
16 | Свято Осені | « Осінь золота в гості до нас прийшла» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | жовтень | 5 клас | кл.керівник пед-організатор | |
17 | Акція | «Зроби світ чистішим» (прибирання закріплених територій) | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 30.10. – 31.10. | 5-9 класи | кл.керівник | |
18 | Акція | Виготовлення годівничок | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 19.10.-20.10. | 1-5 класи | кл.керівник, вихователі ГПД | |
19 | Засідання | Засідання комісій УР «Як виховати в собі лідера» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Перший тиждень місяця | 5-9 класи | педагог-організатор | |
20 | Бесіда-інструктаж | Проведення інструктажу з попередження дитячого травматизму, збереження життя і здоров'я учнів із записом до класного журналу. | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 24.10.-27.10. | 5-9 класи | кл.керівник | |
21 | Спортивний журнал | «Спортивний дух гартуємо- МИРНУ УКРАЇНУ БУДУЄМО!» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення до себе | жовтень | 1-9 класи | вч.фізичної культури | |
Тематика виховних годин: | «Гордість України – наші чемпіони спортсмени»; «Тепло долонь і серця – захисникам України» https://erudyt.net/vixovni-zaxodi/den-zahysnyka-vitchyzny/teplo-dolon-i-sertsya-zahysnykam-ukrajiny.html«Найздібніша людина та, яка зуміє вчасно і точно визначити свої здібності»; «ВУСТАМИ ДИТИНИ ГЛАГОЛИТЬ ІСТИНА » | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | протягом місяця | 1-5класи | кл.керівник | ||
Організація виховної діяльності | Доставка гуманітарних вантажів на фронт, освітні заходи для ВПО, мовні курси для російськомовних переселенців, спортивні заходи для дітей. Єдина мета — Перемога! Проведення інструктажів класними керівниками з техніки безпеки під час навчально-виховного процесу. Проводити медичні огляди учнів, що займаються у спортивних секціях та перед змаганнями. Випуск стіннівок «На дорозі небезпечно, тож обачним бути доречно». Коригування банку даних обдарованих дітей та сприяти розвитку їх здібностей. Організація роботи гуртків, секцій, узгодження плану. | Уміння вчитися впродовж життя Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Ціннісне ставлення до себе | протягом місяця | 1-5 класи | педагог-організатор, ЗДВР |
ЛИСТОПАД
Місячник правового виховання
«Я – громадянин, я – патріот, я – учень!»
Мета: Формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини, забезпечення знання і виконання ліцеїстами Законів України.
Гасло: «Вітчизна свята, дорога Україно, для кожного з нас ти у серці єдина»
№ п/п | Форми виховної діяльності | Зміст виховної діяльності (тема) | Ключо ва компетентність | Змістові лінії | Терміни проведення | Вікова категорія | Відповідальні за виконання | відмітка про виконання |
1 | Рейд | «Геть паління! Ми здорове покоління» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до себе | 01.11-03.11 | 5-9 класи | ЗДНВР, практичний психолог | |
2 | Меседж толерантоності | МИСТЕЦТВО ЖИТИ РАЗОМ – ТОЛЕРАНТНІСТЬ Міжнародний день терпимості (толерантності) https://vseosvita.ua/library/vihovna-godina-tolerantnist-mistectvo-ziti-razom-491301.html | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення до себе | 16.11 | 7-9 кл | практичний психолог педагог-організатор | |
3 | Інформаційні пазли до Дня толерантності | « Усі різні – усі рівні» | Ціннісне ставлення себе | 16.11 | 5-6 класи | практичний психолог | ||
4 | Тренінг | «Учень. Громадянин. Патріот» | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення до себе | 24.11. | 5-9 класи | вчитель історії, правознавства | |
5 | Бесіди | «Знай свої права! Не забувай про обов’язки!» (за статтями Конвенції прав дитини), присвячена Всесвітньому дню прав дитини https://vseosvita.ua/library/tema-prava-svoi-znaj-ta-pro-pravila-j-obovazki-svoi-ne-zabuvaj-391692.html | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 20.11 | 8 класи | вч. правознавства, кл.керівник | |
6 | Диспут позитивних метаморфоз | «Цієї миті рік потому» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до себе | 21.11 | 9 класи | кл.керівник | |
7 | Історичний екскурс | «ПАМ'ЯТАЄМО! ПОМИНАЄМО! НЕ ДОПУСТИМО!» | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 5-9 класи | вчитель історії, правознавства | ||
8 | Історичний музей. День гідності і свободи Документальна панорама пам’яті | «У їхніх серцях жила Україна» до відзначення Дня Гідності та Свободи. (за участю учасників АТО, Майдану,активістів волонтерського руху) https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-urok-muzhnosti-do-dnya-gidnosti-ta-svobodi-320137.html | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | За домовленістю | 8-9 класи | ЗДНВР пед.-організатор | |
9 | Історичний годинник | «Україна. Шлях до Свободи» https://www.youtube.com/watch?v=A6IH5eqNKDs&t=1s https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-urok-muzhnosti-do-dnya-gidnosti-ta-svobodi-320137.html | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 23.11 | 9 клас | Вчитель історії, пед.-організатор | |
10 | Операція «тепло» | Генеральне прибирання школи ВЕЛИКА ШКІЛЬНА ТОЛОКА «ЕНЕРГІЯ РОБОТЯЩИХ РУК» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 24.11. | 5-9 класи | ЗДНВР, кл.керівник | |
11 | Відкрита трибуна «Прошу слова» | «Я громадянин вільної України» з використанням мультимедійного матеріалу | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 15.11. | 8-9 класи | практичний психолог | |
12 | Західдо Дня пам’яті жертв Голодомору | «Свічка пам’яті» | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 21.11 | 1-9 класи | ЗДНВР, пед.-організатор кл.керівник | |
13 | Літературна кав'ярня | 27 листопада 160 років із дня народження Ольги Кобилянської (1863–1942), письменниці, громадської діячки; «Усі мої думки тобі,народе вільний, і пісня серця, музика душі тобі!» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 27 листопада | 8-9 класи | бібліотекар, вчителі укр. літ | |
14 | Андріївські вкчорниці | «Усі різні ‒ усі рівні» | Ціннісне ставлення до себе | Ціннісне ставлення до себе | 29.11 | 8 клас | педагог-організатор | |
15 | Засідання | Засідання комісій Учнівсько ради | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Перший тиждень місяця | 5-9 класи | пед.-організатор | |
Тематика виховних годин: | «Героями не народжуються – героями стають!»; «Україна - це територія гідності і свободи»; «Ми - пам`ятаємо, ми – знаємо!»; «Кодекс честі козака»; «Гордий бути українцем». | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | протягом місяця | 5-9 класи | кл.керівник | ||
Організація виховної діяльності | Інформаціний меседж «Проблеми соціалізації дітей в умовах війни». Налагодити роботу консультпункта для батьків, які відчувають труднощі у сімейному вихованні ( за окремим графіком) з таких питань: « Проблеми підліткової адаптації» «Труднощі адаптації дитини до навчання» «Формування здорового способу життя молоді» «Психологічні аспекти сімейного виховання». Проведення аналітично-методичної наради з питань планування класними керівниками виховної роботи з учнями на 2023-2024 н. р. Аналіззайнятостівгурткахкатегорійнихді-тей(сиріт,напівсиріт,дітей, позбавлених батьківськогопіклування,дітейсхильних доправопорушень). Контроль і аналіз роботи гуртків та факультативних занять. Забезпечення соціального захисту дітей впо. Участь учнів у шкільних предметних олімпіадах. Участь ІІ етапі Міжнародного дитячого конкурсу знавців української мови та літератури імені Петра Яцика. | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до себе | протягом місяця | 1-9 класи | педагог-організатор, ЗДВР |
ГРУДЕНЬ
Місячник національно-громадянського виховання
«Я - родина - Україна»
Мета: Допомагати ліцеїстам усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина-патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати назахист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину.
Гасло: «Усі ми – це наша родина, це наша сім’я, це наша Україна!»
№ п/п | Форми виховної діяльності | Зміст виховної діяльності (тема) | Ключова компетентність | Змістові лінії | Терміни проведення | Вікова категорія | Відповідальні за виконання | відмітка про виконання |
1 | Виставка приурочена Міжнародному дню боротьби зі СНІДом | Виставки-конкурси соціального плакату, реклами, фоторобіт та дитячого малюнка з питань формування здорового способу життя серед учнівської молоді; | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 01.12.-04.12 | 5-9 класи | вчителі інформатики, пед.-організатор соц. педагог | |
2 | Відеолекторій | « Вся неправда про ВІЛ/СНІД: розвінчуємо популярні міфи». | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення до себе | 01.12 | 9 клас | кл.керівник соц. педагог, психолог | |
3 | День людей з обмежинеми можливостями. Бесіди | « Байдужість страшний ворог людини» | Ціннісне ставлення до сім’ї, до себе, до людей | 03.12 | 1-9 класи | класні керівники | ||
4 | До Всесвітнього Дня толерантності з ВІЛ-позитивними людьми | інтерактивна платформа про ВІЛ/СНІД» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до себе | 05-06.12 | 8-9 класи | пед.-організатор, вчителі інформатики | |
5 | Спортивно- інтелектуальні ігри патріотів | До Дня Збройних Сил України «ВІД СТАРТУ – ДО ПЕРЕМОГИ!» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 06.12. | 8-9 класи | ЗДНВР, кл.керівник пед.-організатор, вчителі фізкультури | |
6 | Лицарський турнір | «Вперед, переможці!» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 07.12. | 5-6 класи | кл.керівник пед.-організатор | |
7 | Зустріч із працівниками військового комісаріату | «На захисті України» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | За домовленістю | 7-9 класи | ЗДНВР, педагог-організатор | |
8 | Всесвітній день української хустки. Відеочелендж | « Хустку одягаю – перемогу закликаю» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до себе | 07.12 | 7-9 класи | педагог-організатор | |
9 | Тиждень профорієнтації | Тематичні зустрічі «Обираємо свій шлях» для учнів та батьків за участю викладачів навчальних закладів, представників різних професій, фахівців Центру зайнятості . | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення до себе | За домовленістю | 9 клас | ЗДНВР, практичний психолог, клю керівник | |
10 | Предметний тиждень | Тиждень правових знань ( за окремим планом) | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення до себе | 10.12 | 8-9 класи | вчитель правознавства | |
11 | Виставка-реклама | Література з питань правового виховання | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | 11-25.12 | 5-9 класи | бібліотекар | |
12 | Уроки, бесіди до Дня вшанування учасників ліквідації на Чорнобильській АЕС | - «Чорнобиль –загублений світ» - «Дзвенить у душах наших Чорнобиля гіркий полин» | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | 14.12 | 5-9 класи | ЗДНВР, кл.керівник, пед.-організатор | ||
13 | Інформаційна зона | «Наслідки не стерти нам ніколи» | Ціннісне ставлення до суспільства і держави | 14.12 | 1-9 класи | бібліотекар | ||
14 | Тренінг | «Антикібербулінгова кампанія» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до себе | 20-22.12. | 1-9класи | кл.керівник пед.-організатор,психолог | |
15 | Віншувальні вітання | День святого Миколая | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 6.12 | 3-4 класи | кл.керівник пед.-організатор | |
16 | Засідання | Засідання Учнівської ради. Підведення підсумків роботи активів класів, учнівського самоврядування в І семестрі | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 25.12 | 5-9 класи | кл.керівник педагог-організатор | |
17 | Літературний меседж | 9 грудня 160 років із дня народження Бориса Грінченка (1863–1910), громадського діяча, письменника, педагога, літературознавця, лексикографа, етнографа, історика, публіциста, упорядника і видавця "Словника української мови" | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 20.12 | 8-9 класи | пед.-організатор | |
18 | Родинне свято | «І хай цвітуть, як квіти, наші українські діти!» https://naurok.com.ua/calendar/may/mizhnarodniy-den-rodini/typ-1 | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей | Другий тиждень місяця | 5 класи | ЗДНВР, кл.керівник пед.-організатор | |
19 | Рідвяно-новорічні свята | Свято « З Різдвом Христовим, Україно!» Новорічний ранок Відеопривітання Випуск новорічних газет | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей | 25.12 28.12 29.12 25.12-29.12 | 9 клас 1-4 класи 6-7 класи 5-9 класи | кл.керівник пед.-організатор | |
20 | Бесіда-інструктаж | Про правила поведінки на вулицях і дорогах у зимовий період «Обережно! Ожеледиця!» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 22.12 | 1-9 класи | кл.керівник | |
Проведення інструктажу з попередження дитячого травматизму, збереження життя і здоров'я із записом до класного журналу. | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | ||||||
21 | Географічний тур | «Кожен день найцікавіші локації України» | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення до природи | протягом місяця | 6-7 класи | кл.керівник пед.-організатор | |
Тематика виховних бесід: | « «Шлях мужності і слави»; «Військова служба – поклик долі»; «Національна Гвардія України: Честь. Мужність. Закон»; «Військові традиції і сучасність». | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | протягом місяця | 1-9 класи | кл.керівник |
Організація виховної діяльності | Тиждень правознавства та превентивного виховання «Закон обов’язковий для всіх». Рейд-перевірка умов проживання учнів, схильних до правопорушень. Операція «Підліток». Рейди «Хто спізнився», «Курцю – бій», «Урок». Розробка пам’яток з безпеки життєдіяльності для учнів під час зимових канікул. Інформаційна хвилина «Щоб свята не були затьмарені бідою» (небезпека при користуванні піротехнічними засобами). Інструктажі з правил безпечної поведінки під час проведення зимових канікул. Перегляд і обговорення мультфільмів за темою «Безпека твого життя в твоїх руках» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення до себе | За планом протягом місяця | 1-9 класи | педагог-організатор, ЗДВР |
СІЧЕНЬ
Місячник ціннісного ставлення до держави та суспільства
«З Україною в серці»
Мета: утвердження в почуттях особистості патріотичних цінностей,поваги до культурного та історичного минулого України.
Гасло: Сила українців в єдності.
№ п/п | Форми виховної діяльності | Зміст виховної діяльності (тема) | Ключова компетентність | Змістові лінії | Терміни проведення | Вікова категорія | Відповідальні за виконання | відмітка про виконання |
1 | Всесвітній день «Дякую» Челендж | « Дякую тобі!» | Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей | 11.01 | 1-6 класи | ЗДНВР, педагог-організатор | ||
2 | Проведення рейдів | «Хто спізнився?», «Твій зовнішній вигляд», «Курцю – бій» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до себе | 15.01.-19.01. | 1-9 класи | ЗДНВР, педагог-організатор практ.психолог | |
3 | Всеукраїнський день пам’яті «кіборгів»,захисників Донецького аеропорту | Бесіди, презентації, | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 16.01 | 7-9 класи | ЗДНВР, педагог-організатор практ.психолог | |
4 | Квест – гра | «Історичними стежками» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 19.01. | 8-9 класи | Бібліотекар вчитель історії | |
5 | До Дня Соборності України:Україніада | Патріотичне коло «Суверенній Україні слава нині і повік» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 23.01. 25.01. | 1-9 класи | ЗДНР, кл.керівник педагог -організатор, вчитель історії | |
6 | Патріотична інтерактивна фотогра із хештегом «Україна починається там, де доля ясна усміхається» | «Людина серед людей» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 22.01 | 6-9 класи | ЗДНР, педагог -організатор | |
7 | Флешмоб | «Молодь громади здатна змінити світ» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до себе | 1-9 класи | |||
8 | Виховні години, бесіди | 27 січня – міжнар. день пам’яті жертв Голокосту. 29 січня – вшанування пам’яті Героїв Крут | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 26.01. 29.01 | 5-9 класи 3-9 класи | кл.керівник педагог -організатор | |
9 | Айстопер | «Історія- шлях у майбутнє» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до себе | 29.01. | 7-8 класи | педагог -організатор | |
10 | ПРОЄКТ З НАЦІОНАЛЬНО –ПАТРІОТИЧНОГО ТА ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ | «Держави славна назва-Україна». https://naurok.com.ua/patriotichniy-proekt-ya-ukra-nec-vsi-mi-ukra-na-309926.html | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 16.01. 29.05. | 5-9 класи | ЗДНВР, кл.керівник педагог -організатор, вчитель історії | |
11 | ІНТЕРАКТИВНА ГРА | ІНТЕРАКТИВНА ГРА «ВІЙСЬКОВИЙ АРСЕНАЛ» | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 19.01. | 9 клас | кл.керівник пед.-організатор, вч.інформатики | |
12 | Патріотична історична година | "Тернистими шляхами в ім'я держави» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 31.01. | 5-6 класи | кл.керівник педагог -організатор | |
13 | УРОК ДЕРЖАВНОСТІ | "Україна - єдина країна!" | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 31.01 | 5-9 класи | кл.керівник педагог -організатор, вчитель історії | |
14 | Інформацій дайджест | «Батьківський всеобуч» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 23.01 | 5-9 класи | кл.керівник ЗДНВР | |
15 | Засідання | Засідання комісій Учнівської ради | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Перший тиждень місяця | 5-9 класи | педагог-організатор | |
Тематика виховних бесід | «День Соборності України: історія свята (До дня Соборності); «Живий ланцюг єднання»; «День Соборності України – єднання сили й духу народу»; «Яким я бачу майбутнє своєї держави». | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | протягом місяця | 1-9 класи | кл.керівник | ||
Організація виховної діяльності | Тиждень Соборності України «Сила нації – в її єдності». Аналіз стану відвідування школи учнями. Відвідування сімей категорійних дітей впоз метою вивчення умов та забезпечення їх навчанням. Продовжувати сортування макулатури, батарейок та кришичок у рамках проектів ««Екосортировка відходів – запорука чистого довкілля» та «Батарейко, здавайся. Правила утилізації» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до себе | протягом місяця | 1-9 класи | педагог-організатор, ЗДНВР |
ЛЮТИЙ
Місячник ціннісного ставлення до держави та суспільства
«Україно моя, ти у мене єдина»
Мета: підвищення престижу військової служби як виду державної служби, визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства; усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю; визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності культурної спадщини та майбутнього
Гасло:Патріотизм – серцевина людини,основа її активної позиції.
№ п/п | Форми виховної діяльності | Зміст виховної діяльності (тема) | Ключова компетентність | Змістові лінії | Терміни проведення | Вікова категорія | Відповідальні за виконання | відмітка про виконання |
1 | Рейд | З додержання дисципліни та санітарного стану класних кімнат | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 01.02-02.02 | 1-9 класи | пед.-організатор, вихователі, медсестра | |
2 | День без телефону та безпечного Інтернету | Бесіди, виховні години… | Обізнаність та самовираження у сфері культур | Ціннісне ставлення до себе | 06.01 | 1-9 класи | ЗДНВР, кл.керівник педагог -організатор, вчитель інформатики | |
3 | Тематичні лінійки | присвячена пам’яті загиблим Захисникам України (15 лютого – День вшанування учасників бойових дій) «Уклонімося пам'яті загиблих героїв!»https://naurok.com.ua/vechir-pam-yati-zagiblogo-vo-na-rosiysko-ukra-nsko-viyni-vipusknika-shkoli-318639.html | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 15.02 | 5-9класи | пед.-організатор, вчителі укр.мови | |
4 | Святкова програма | День всіх закоханих https://naurok.com.ua/calendar/february/den-svyatogo-valentina/typ-1 | Обізнаність та самовираження у сфері культур | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 14.02 | 8 класи | кл.керівник пед.-організатор, | |
5 | День єднання Флешмоб | « Єднаймося заради Перемоги» | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 16.02 | 6-9 класи | Педагог-організатор | |
6 | День спонтанного прояву доброти | Акція, флешмоб, виготовлення плакатів | Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей | 16.02 | 1-9 класи | ЗДНВР, кл.керівник педагог -організатор, вихователі ГПД,комісія «Прес-центр» | ||
7 | ІНТЕРАКТИВНА ГРА | «ВСЕ БУДЕ Україна » | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 19.02. | 5 клас | кл.керівник пед.-організатор, вч.інформатики | |
8 | Патріотичне коло | "Подорож майданом"https://naurok.com.ua/scenariy-vihovnogo-zahodu-podorozh-maydanom-45682.html | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 20.02. | 8 класи | кл.керівник пед.-організатор | |
9 | До Дня рідної мови | Музичний ігроленд "Слухай і співай українською" | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 21.02. | 9 класи | кл.керівник пед.-організатор | |
10 | День пам’яті героїв Небесної сотні. Перегляд тематичних фільмів | «У ЇХНІХ СЕРЦЯХ ЖИЛА Україна» https://vseosvita.ua/library/scenarij-zahodu-majdan-ocima-sogodenna-233798.html | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 20.02 | 7-9 класи | кл.керівник пед.-організатор, вч.інформатики вчитель історії | |
11 | Зустріч з інспектором ювенальної превенції відділення поліції | Бесіди: «Злочинний намір та вчинення злочину», »Відповідальність підлітків за правопорушення та злочин». | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | За домовленістю | 5-9 класи | практ.психолог кл.керівник вчитель права | |
12 | Історична платформа (історичний музей) | «Минле не можна змінити, але його треба постійно переосмислювати» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | За домовленістю | 7-9 класи | кл.керівник вчитель права | |
13 | 24 лютого –початок російського вторгнення в Україну | Зустріч з учасниками російсько-української війни. Урок мужності «УКРАЇНСЬКА ЗВИТЯГА ВОЇНІВ СЬОГОДЕННЯ» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | За домовленістю | 6-9 класи | ЗДНВР, пед.-організатор, | |
14 | День народження Лесі Україники | «ЖИТТЄВІ СХОДИНКИ ЛЕСІ УКРАЇНКИ» | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 25.02. | 5-9класи | кл.керівник пед.-організатор, вч.літератури | |
15 | Засідання | Засідання комісій Учнівської ради | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Перший тиждень місяця | 5-9 класи | пед.-організатор, | |
Тематика виховних бесід | «День Святого Валентина» (листівки); «Відверта розмова про ввічливі слова»; «Національні герої в особах»; «Злочин і підліток». | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | протягом місяця | 5-9 класи | кл.керівник | ||
Організація виховної діяльності | Фестиваль патріотичної української пісні «Наша пісня, наша дума не вмре, не згине». Консультація-практикум для батьків учнів «Культура поведінки дітей. Як її виховати». Загальношкільні батьківські збори «Роль сім’ї у вихованні дитини та формування її особистісних якостей». Роботаз сім’ями пільгових категорій. Підготовка плану літнього оздоровлення учнів пільгових категорій. | педагог-організатор, ЗДНВР |
БЕРЕЗЕНЬ
Місячник ціннісного ставлення до праці
«Праця в наш час – це велике право і великий обов’язок»
Мета: передбачає усвідомлення ліцеїстами соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості.
Гасло: «Ми молоді, енергійні, завзяті – зможемо труднощі всі подолати!»
№ п/п | Форми виховної діяльності | Зміст виховної діяльності (тема) | Ключо ва компетентність | Змістові лінії | Терміни проведення | Вікова категорія | Відповідальні за виконання | відмітка про виконання |
1 | Всесвітній день цивільної оборони | За окремим планом | Ціннісне ставлення до себе | 01.03 | 1-9 класи | ЗДНВР | ||
2 | Свято 8 Березня Святкова програма | «Весняна краса жіночності» Відеопривітання | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 08.03 | 1-8 класи 9 клас | кл. керівники пед.-організатор | |
3 | Шевченківський тиждень | За окремим планом | Обізнаність та самовираження у сфері культура | 04.03-08.03 | вчителі української літератури | |||
4 | Навчально-тематичні віртульні екскурсії | «Шевченкова криниця слова не міліє» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 08.03. | 1-5 класи | пед.-організатор бібліотекар, вихователі ГПД вч. літератури | |
5 | Трибуна ораторського мистецтва | « Живи, Кобзарю, у пам’яті людській» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 08.03. | 1-9 класи | пед.-організатор, вч укр. літератури,кл. керівники | |
6 | Партіотична програма «Воїни світла» | День українського добровольця https://www.youtube.com/watch?v=5SDJgkBTcKA https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-vihovnoi-godini-den-ukrainskogo-dobrovolca-5164.html | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 14.03 | 5-9 класи | кл.керівник пед.-організатор бібліотекар, вч. літератури | |
7 | Інтерактивна гра | «Моя єдина Україна» | Інформаційно-цифрова компетентність | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 15.03. | 6 клас | кл.керівник пед.-організатор, вч.інформатики | |
8 | Екологічний рейд | Всесвітній день Землі «Наша планета Земля - наш рідний дім»"Екологічний бумеранг" https://vseosvita.ua/library/rozrobka-uroku-ekologicnij-bumerang-99970.html | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 20.03 | 1-9 класи | ЗДНВР, кл.керівники педагог -організатор, вихователі ГПД | |
9 | Трудовий десант | «Час діяти!» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 18.03.-20.03. | 5-9 класи | кл.керівник | |
10 | Колограй | «Знання-пріоритет сильних.Дружба- умова непереможних» Селфімарафон «Дружба – клас, а знання – успіх! https://vseosvita.ua/library/roztazka-do-dna-znan-znanna-prioritet-silnih-druzba-zaporuka-neperemoznih-323003.html https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dla-zanatta-kolo-druziv-neperemozni-komanda-neperemoznih-376154.html | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 21.03. | 3-6 клас | кл.керівники, вихователі ГПД | |
11 | Засідання | Засідання комісій учнівської ради | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Перший тиждень місяця | 5-9 класи | пед.-організатор | |
12 | Волонтерська платформа | «Добра дія рятує світ» https://naurok.com.ua/prezentaciya-volonteri---lyudi-dobro-voli-66921.html | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей | протягом місяця | 1-9 класи | пед.-організатор | |
13 | Конкурс агітаційних стіннівок | «Ми – учасники безпечного руху» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей | протягом місяця | 1-4 класи | Класні керівники, вихователі ГПД | |
Тематика виховних бесід | «Про екологію ти дбай, сміття завжди розподіляй!»; «Для кожного покоління Т.Г.Шевченко – сучасник»;Як подбати про безпеку дітей в Інтернеті! «Проблема чистої води». | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | протягом місяця | 5-9 класи | кл.керівники | ||
Організація виховної діяльності | Шевченківський тиждень Оформлення інформаційного стенду "Про Безпечний Інтернет". Контроль за станом відвідування учнями навчальних занять. Оперативно інформувати батьків про відсутність їхніх дітей у школі. Заняття школи лідерів «Основні принципи поведінки лідера. Оцінка перспективних і негативних сторін лідерської поведінки». Операція«Зовнішній вигляд». Підведенняпідсумків операції та висвітленняїї результатів. Родиннийміст.Зустрічіз батьками учнів випускних класів, з метою ознайомлення їх із документацією по ДПА. Методичний всеобуч «Національно-патріотичне виховання учнів засобами сучасних інформаційних технологій» | Уміння вчитися впродовж життя | Ціннісне ставлення до себе | За планом протягом місяця | 1-9 класи | педагог-організатор, ЗДВР |
КВІТЕНЬ
Місячник ціннісного ставлення до природи
«Краса природи – це одне з джерел, що живить доброту, сердечність і любов»
Мета: забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, допомогти зрозуміти багатогранне значення природи для суспільства в цілому і кожної людини зокрема
Гасло:Любіть і бережіть природу!За те в дарунок дасть вона вам і здоров’я, і життя!
№ п/п | Форми виховної діяльності | Зміст виховної діяльності (тема) | Ключо ва компетентність | Змістові лінії | Терміни проведення | Вікова категорія | Відповідальні за виконання | відмітка про виконання |
1 | Екологічна акція | Міжнародний день птахів (День орнітолога) | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 3.04 | 1-5 класи | кл.керівники, пед.-організатор, вихователі ГПД, вчитель технологій | |
2 | Захід до Дня сміху | « Щирий сміх продовжує життя» | Ціннісне ставлення до себе | 01.04 | 1-9 класи | класні керівники | ||
3 | Урок-казка | Міжнародний день дитячої книги « Подорож у казку» | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 02.04 | 1-4 класи | класні керівники, вихователі ГПД | |
4 | Книжкова виставка-калейдоскоп | « Є на світі казкова країна» | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 02.04 | 1-4 класи | бібліотекар | |
5 | Віртуальна природничо-географічна експедиція | «Красу Землі нащадкам передам» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 05.04 | 6 клас | пед.-організатор вч. інформатики, вч. географії | |
6 | Екологічний проєкт | «КНИГА СКАРГ ПРИРОДИ» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 01.-30.03 | 1-4 класи | кл.керівник пед.-організатор | |
7 | Віртуальний екологічний журнал (до дня Землі)(22.04) | «Зупинися, людино, на мить… І відчуй, як планеті болить» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 22.04 | 9 класи | вчитель географії пед.-організатор | |
8 | Всесвітній День Здоров’я (07.04) Бесіда | Виготовлення буклетів, листівок «Здоровий спосіб життя ліцеїста» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | протягом місяця | 1-9 класи | пед.-організато вч інформатики, медсестра | |
9 | Трудовий десант | "День довкілля" | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до праці | 17.04.-19.04. | 7-9класи | кл.керівник вч. Біології та трудового навчання | |
10 | Заходи до Дня пожежної охорони | - Зустріч з працівниками пожежної безпеки, - Бесіди « Вогонь – друг, вогонь – ворог» | Ціннісне ставлення до праці | За домовл. | 1-9 класи | ЗДНВР, кл.керівники, пед.-організатор | ||
11 | Екологічні акорди природи | «Нас зібрала одна природа» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | 26.04. | 5класи | кл.керівник вч. біології | |
12 | Усний журнал Документальна панорама пам’яті | «Весни обірване суцвіття. У фокусі Чорнобиль» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 26.04. | 5-9 класи | ЗДНВР, кл.керівники вч. інформатики, пед.-організатор | |
Тематична лінійка | «Чорнобиль – трагедія України» з хвилиною мовчання | Обізнаність та самовираження у сфері культура | ||||||
13 | Засідання | Засідання комісій учнівської ради | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Перший тиждень місяця | 5-9 класи | кл.керівник пед.-організатор | |
14 | День здоров'я Патріотична естафета | «Ми молоді, а значить - сильні» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | За планом | 1-9 класи | Вчителі фізичного виховання | |
Тематика виховних заходів | «Екологічні проблеми людства»; Ми – єдиний розум із Землею і Всесвітом»; «Загроза екологічної катастрофи – одна з глобальних проблем людства»; «Хай лине увись передзвін великодній!». | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | протягом місяця | 5-9 класи | кл.керівник, психолог | ||
Організація виховної діяльності | Декада екологічного виховання «Давай повернемо Землі всі веселкові кольори». Впорядкування квітників та клумб на території гімназії. Операція «Квітковий гай» | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до природи | протягом місяця | 1-9 класи | педагог-організатор, ЗДВР |
ТРАВЕНЬ
Місячник ціннісного ставлення до сім'ї, родини, людей
«Без сім'ї і свого роду – немає нації, народу»
Мета: виховання поваги до батьків, сім’ї, родини;усвідомлення цінностей соціального спілкування;формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;формування уміння і навичок подолання конфліктів.
Гасло: »Дружна родина-щаслива дитина. Щаслива дитина-могутня Україна!»
№ п/п | Форми виховної діяльності | Зміст виховної діяльності (тема) | Ключова компетентність | Змістові лінії | Терміни проведення | Вікова категорія | Відповідальні за виконання | відмітка про виконання |
1 | Трудовий десант | Весняна декада спостереженя за птахами | Екологічна грамотність і здорове життя | Ціннісне ставлення до праці | 1-5.05 | 3-6 класи | кл.кер., вчитель біології | |
2 | Великодній челендж | Пасха Христова - Великдень | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | Протягом тижня | 1-9 класи | кл.керівник рада школи | |
3 | Виставка | «Великодній ярмарок» | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | Протягом тижня | 1-9 класи | кл.керівник педагог - організатор | |
4 | Заходи, приурочені до Дня пам’яті та примирення Уроки мужності Виставка | Усний журнал «Вічний вогонь вимагає: Миру і щастя живим» Урок мужності “Пам’ятаємо минуле заради майбутнього” Бесіда «Хто за свободу вийшов проти смерті, тому немає смерті на землі» Книжкова виставка « Шляхом війни» Виставка –акція « Прочитай книгу про війну!» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 08.05 09.05 | 1-9 класи 8-9 класи | ЗДНВР, кл.кер., бібліотекар, педагог-організатор вчителі літератури | |
5 | Заходи до Дня Європи в Україні | - Бесіди: « Україна – це Європа» « Європа – спільний дім» - Вікторина « Видатні люди Європи» - Віртуальні екскурсія « Подорожуємо Європою» - Літературна виставка « У книжок немає кордонів» - Конкурс малюнків « Ми – майбутнє Європи» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 09.05 | 1-9 класи | ЗДНВР, кл.кер., бібліотекар, педагог-організатор, вихователі ГПД | |
6 | Заходи до Дня матері | - Свято « Мамо моя рідна та єдина, ластівко добра і теплоти» - Челендж « Я вітаю маму» - Селфі-квест « Моя найкраща» | Соціальна та громадянська компетентності | Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей | 10.05 | 1-4 класи | кл.керівники педагог - організатор | |
7 | Міжнародний день сім’ї. Відеоальбом | «Моя сім’я» | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей | 15.05 | 6-7 класи | педагог - організатор | |
8 | Етнографічна вітальня до Дня вишиванки | Флешмоб до Дня вишиванки "Моя вишивана Україна» | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей | 16.05. | 1-9 класи | кл.керівник педагог - організатор | |
9 | Тиждень профорієнтації учнів |
| Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | 15-17.05 | 10-11 класи | психолог, соц.педагог | |
10 | Засідання | Засідання комісій Учнівської ради | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави | Останній тиждень місяця | 5-9 класи | педагог-організатор | |
11 | День Героїв України. Виховні години | «23 травня – День Героїв України» | Спілкування державною мовою | Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей | 23.05. | 5-9 класи | кл.керівники | |
12 | Свято Букваря | «Прощавай, Букварику» | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | травень | 1 клас | кл. керівник, педагог-організатор | ||
13 | Святковий захід | «Прощавай, початкова школо!» | травень | 4 клас | кл. керівник, педагог-організатор | |||
14 | Сяткова лінійка | Останній дзвоник « Книга спогадів шкільного життя» | 30.05 | 1-9 класи | ЗДНВР,кл. керівники, педагог-організатор | |||
15 | Заходи до Дня захисту дітей | Свято « Хай щастю дитини не буде кінця!» Конкурс малюнків на асфальті « Барви дитинства» Флешмоб « Ми діти твої Україно!» Відеоролик « Дитяча мрія» | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | 31.05 | 1-9 класи | ЗДНВР,кл. керівники, педагог-організатор, вихователі ГПД | |
Тематика виховних заходів | « Правила поведінки у громадських місцях»; «Любов до професії – основа майтерності»; «Престиж військової професії»; «Єдиний шлях, що веде до знання – це діяльність»;«Фізичне і душевне здоров'я». | Обізнаність та самовираження у сфері культури | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | протягом місяця | 1-9 класи | кл.керівники | ||
Організація виховної діяльності | Учнівські рейди «Перерва», «Урок», «Цигарка». Засідання батьківського комітету школи «Про підсумки навчального року та перспективне планування роботи на наступний навчальний рік». Операція «Обеліск» ( трудовий десант по впорядкуванню пам’ятних знаків). День профорієнтації «На життєвім роздоріжжі». Організація бесід з учнями з профілактики нещасних випадків у період проведення ДПА та канікулярний час. Міні-лекторій «Це повинен знати кожен». Бесіда з учнями 5-9 кл. про небезпечні ситуації, які можуть виникнути в період літніх канікул. Інструктаж учнів щодо безпеки праці при виконанні робіт по упорядкуванню території гімназії. Конкурс малюнка «Європа». Акція «Калейдоскоп добрих справ». Інструктаж для батьків «Відповідальність за збереження життя і здоров’я дітей під час літнього відпочинку». | Ініціативність і підприємливість | Ціннісне ставлення особистості до себе | протягом місяця | 1-9 класи | педагог-організатор, ЗДВР |
Червень
Місячник національно-громадянського виховання
«Виховання громадянина-патріота України із сформованою життєвою позицією»
Мета: виховання поваги до батьків, сім’ї, родини;усвідомлення цінностей громадянської позиції та спілкування;формування соціокультури поведінки в ліцеї, в громадських місцях;формування уміння і навичок.
Гасло: «Україна – це вічність, не тільки сьогоднішня, але передусім майбутня й минула»
№ п/п | Форми виховної діяльності | Зміст виховної діяльності (тема) | Ключова компетентність | Змістові лінії | Терміни проведення | Вікова категорія | Відповіда льні за виконання | відмітка про виконання |
1 | Урочисте відкриття пришкільного табору відпочинку | Спортивні змагання, екскурсії, квести, ігри… (за окремим планом) | І декада місяця | 1-9 класи | ЗДНВР,кл. керівники, педагог-організатор, вихователі ГПД | |||
2 | Випускний вечір | «Шлях до зоряних перемог» | 9 клас | ЗДНВР,кл. керівники, педагог-організатор | ||||
Тематика виховних заходів | «ДИТИНСТВА ЧИСТЕ ДЖЕРЕЛО»; "Вчимося бути добрими людьми"; «Світ очима дітей»; Бесіда з безпеки життєдіяльності учнів під час літніх канікул; Бесідаз безпеки життєдіяльності учнів під час групових поїздок, пішохідних екскурсій, пішохідного та дорожньо-транспортного руху учнів; Бесіда з безпеки життєдіяльності учнів під час спортивно-масових заходів на базі навчального закладу та інших закладів освіти (кроси, змагання тощо) | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення до культури та мистецтва | протягом місяця | 1-9 класи | кл.керівники | ||
Організація виховної діяльності | Підведення підсумків роботи класних колективів протягом навчального року. Результати рейтингу. Визначення переможців в номінаціях «Кращий класний колектив року». Родинний міст.Зустріч із батьками учнів випускних класів з метою вирішення організації випускного вечора. Проведення засідання ШМО класних керівників на тему: «Аналіз роботи ШМО за 2023/2024 н. р. та визначення напрямів роботи на наступний навчальний рік». | Обізнаність та самовираження у сфері культура | Ціннісне ставлення особистості до себе | протягом місяця | 1-9 класи | педагог-організатор, ЗДВР |
Коментарi